Găsiți ceva pentru dvs.

Selecteaza dispozitivul
Alegeți dispozitivul
și selectați produsele de potrivire
×
Dispozitivele mele

Nu există dispozitive salvate

Vom salva automat dispozitivele căutate, în timp ce economisiți timp și primiți promisiuni personalizate.

Mergeți la: Dispozitivele mele
Dispozitive selectate:

Dispozitive selectate:

Retur, înlocuire sau garanție

Ați cumpărat un produs, dar acesta nu vă satisface așteptările sau a suferit un defect? Aveți dreptul la rambursare sau înlocuire.

Politica de returnare în 30 de zile

Cum să solicitați o returnare în 30 de zile?

  1. Completați formularul de returnare, acest lucru va accelera procesul de returnare.
  2. După trimiterea formularului, serviciul nostru pentru clienți va primi un mesaj automat de la dvs. cu toate informațiile necesare.
  3. Departamentul nostru de servicii pentru clienți vă va contacta și vă va oferi instrucțiuni suplimentare.
  4. Veți primi banii în cel mult 14 zile de la primirea comenzii dvs.

Recuperare

Facem tot posibilul pentru a ne asigura că produsele noastre sunt de cea mai înaltă calitate. Vrem ca produsele achiziționate să funcționeze fără probleme pentru întregul ciclu de viață. Cu toate acestea, în caz de defecte, inițiam procedurile de recuperare menționate în următoarele puncte la cererea clientului. Oferim asistență tehnică prin acest număr de telefon +44 870 820 0043 (English Customer Service), precum și prin e-mail [email protected]

Cum se procesează recuperarea

  1. Anunțați-ne despre defect de preferință prin e-mail. Vă încurajăm să completați formularul de recuperare disponibil aici.
  2. Descrieți defectul în detaliu și așteptările dvs. cu privire la modul în care ați dori să gestionăm procesul de recuperare.
  3. Departamentul nostru de servicii pentru clienți vă va contacta și vă va oferi instrucțiuni suplimentare.
  4. În cazul returnării produsului la noi, vă recomandăm să atașați formularul de recuperare la pachet. Acest lucru va facilita identificarea comenzii și accelerarea procedurii.
  5. Vă încurajăm să atașați la pachet o dovadă a achiziției - cum ar fi o chitanță / factură cu TVA.

Garanție

Fiecare produs vândut de magazinul online Batteryempire.ro este acoperit de o garanție de calitate. Perioada de garanție este întotdeauna dată în descrierea produsului și se ia în considerare din momentul lansării sale. Magazinul online Batteryempire.ro depune toate eforturile pentru a se asigura că produsele oferite sunt de cea mai înaltă calitate și speră că produsul achiziționat va funcționa fără eșecuri. Bateriile litiu-ion sunt supuse uzurii treptate pe tot parcursul vieții. În ciuda acestui fapt, vă asigurăm că politica noastră de garanție permite uzura de 20% și o tratează ca pe o îmbătrânire naturală a bateriei. Orice consum (reducere a capacității reale) de peste 20% la sfârșitul perioadei de garanție în raport cu starea la momentul primirii produsului este baza plângerii. Condițiile detaliate de garanție pot fi găsite în reglementările magazinului.
Vă rugăm să verificați starea coletului în prezența curierului. În caz de deteriorare / părți lipsă, cereți curierului să scrie un protocol de avarie.

Ai vreo întrebare? Contactează-ne!